Pages - Menu

lørdag den 13. august 2011

Nu må jeg lære det

Jeg underviser bla. i håndarbejde - uden dog at være linjefagsuddannet - så lidt kan jeg selvfølgelig godt sy, men jeg har aldrig været hverken særligt god til det eller særligt glad for det. Jeg sjusker også som regel. Men nu vil jeg altså lære det. Der er så mange fine ting rundt omkring i blogland, og så mange lækre stoffer. Jeg har tænkt mig at starte meget blødt ud, med sengetøj og babybukser.
Til sengetøjet har jeg fundet dette robotstof - som jeg har haft liggende et stykke tid og egentlig fortrudt - men så kan jeg jo roligt sy i det uden at ægre mig hvis det går galt.


Til bukserne har jeg købt velour og rib, som passer i farven til de sparkedragter jeg har købt.

3 kommentarer:

  1. Præcis det sammme startede jeg med, da jeg skulle sy lidt til min datter. Sengetøj og bukser af velour og rib ;) Jeg har købt mere bomuldsstof til bukser, og skal snart igang med dem. Jeg vil også gerne blive bedre til at sy. Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af det.

    SvarSlet
  2. Jeg øver mig også, nu vil jeg gerne prøve at sy noget i patchworktern, det er bare så flotte ting der bliver kreeret rundt omkring !

    SvarSlet
  3. Jeg er fuldstændig vild med dit robot stof - Jeg håber virkelig det lykkes for dig:-)

    SvarSlet