Pages - Menu

tirsdag den 11. oktober 2011

Fejl i DIY


Jeg er blevet gjort opmærksom på flere fejl i min Orangutang/løve DIY. Modsat mine bøger har jeg ikke korrekturlæser på de opskrifter jeg lægger op her på bloggen, så jeg sætter derfor stor pris på den feedback jeg får. Jeg har nu opdateret opskriften - og har forhåbentlig husket det hele i denne omgang...
Tusind tak til Martine for feedback (og tålmodighed med hæklearbejdet). Heldigvis har hun fået en flot figur i sidste ende, men har desværre ikke en blog jeg kan linke til.

Jeg har også lavet nogle ændringer til fanebladet DIY, så der blot ligger billeder og links til de respektive poster. Håber det så bliver mere overskueligt.

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare sød.
    Nu var jeg ikke heldig at vinde din bog, da du havde en give away. Jeg har netop bestilt begge dine bøger, og venter spændt på de ankommer i næste uge formentlig.

    Jeg strikker meget, men hækling har jeg ikke rigtigt kastet mig ud i, så jeg håber jeg kan finde ud af det - ellers må jeg finde lidt hjælp :)

    SvarSlet