Pages - Menu

fredag den 21. oktober 2011

Historiske Hæklerier - fraklip

Er nået til enden af rækken for mine historiske hæklerier. Der er stadig mange figurer der kunne være sjove at lave, men jeg har ikke motivationen lige nu, så nu lægger jeg projektet på hylden for en tid.

Udover de 20 figurer jeg tidligere har vist frem har jeg lavet et par som forblev på forsøgsstadiet. Derfor kan de jo stadig vises frem til inspiration. Det er figurer som af den ene eller anden grund ikke er blevet som jeg gerne ville ha' dem, eller som jeg bare ikke syntes hørte til blandt de 20 bedste. Kan I gætte hvem det er?




11 kommentarer:

  1. Jeg gætter på Jesus (eller Johnny Madsen), Sorry... kender ikke den... Pochahontas og Shakespear...

    Rigtig fine...

    SvarSlet
  2. Hvad var der nu galt med Jesus?? Han er da sej!!

    SvarSlet
  3. Og de andre: Osama bin Laden, Pochahontas og Shakesspear - DE BURDE IKKE VÆRE FRAKLIP!!!

    SvarSlet
  4. Nogen gange er der bare fejl man selv ser, men som andre (heldigvis) ikke ser. Men helt rigtigt gættet:-)

    SvarSlet
  5. Ej, ja - de er da superfede og slet ikke fraklip-værdige :-D Især Osama Bin Laden er da lige ramt plet, for den gætter man med det samme :-)

    SvarSlet
  6. Jeg synes de er rigtig rigtig fine :-)))
    Nej, det bliver nok ikke hæklig der optager din tid det næste stykke tid...
    God aften til dig fra mig

    SvarSlet
  7. De er da dejlige - bortset fra den sidste synes jeg de var nemme at gætte :-)

    SvarSlet
  8. Jeg synes også, de er rigtig flotte :)
    Shakesspear kunne jeg heller ikke gætte, men de tre andre er lige i øjet.

    SvarSlet
  9. De er fantastisk fine og lige i øjet - som altid!

    SvarSlet
  10. De er så fantastiske... ønsker nu stadig en lille bog med historiske hæklerier... evt. en e-bog?

    SvarSlet