Pages - Menu

lørdag den 24. august 2013

Garnsponsorat

Jeg har været så heldig at få garnsponsorat til min næste bog af Sandnes Garn. Jeg har egentlig hele tiden brugt Sisu fra Sandnes fra mine Hæklede Dyr, men fordi dyrene naturligvis også kan hækles med andre typer garn, har jeg ikke fremhævet mærket frem for andre.
Når det så er sagt er der naturligvis en grund til jeg har brugt Sisu. Det har en god tykkelse til de små dyr, det er behageligt for hænderne at arbejde med og det findes i rigtig mange flotte farver. Mange af farverne er lidt støvede hvilket passer rigtig godt til dyr synes jeg. Der er meget garn på et nøgle, så det rækker langt.
Så i Nye Hæklede Dyr kommer der til at stå præcis hvilken farve der er anvendt til de enkelte dyr:-)



3 kommentarer:

  1. Hvor dejligt med et garnsponsorat - hvornår regner du med din nye bog kommer?
    Hilsen Dorte

    SvarSlet
  2. Hvor skøn :-) glæder mig til din nye bog. Er garnet økologisk? eller har du et godt tip til økogarn der passer i størrelsen? mvh Marie

    SvarSlet
  3. hvor spændende - en ny bog på vej...kunne det være så heldigt at den kom lige før uge 34-14, mon +

    SvarSlet