Pages - Menu

søndag den 27. oktober 2013

Fødselsdagskager

Vi har holdt fødselsdagsweekende for Ludvig. Lørdag med mine forældre, min bror og hans kæreste, søndag med for Rune's familie.
Min mor havde en kage med lørdag som vi pyntede med et Bamse billede (Ludvig er jo vild med Bamse). Så det var jo dejlig nemt.
På Facebook havde en af mine gamle gymnasieveninde postet et billede af en Bamse kage, som jeg forsøgte at gøre efter. Det tog simpelthen så lang tid. Jeg havde rigtig planer om græs langs kagens kant, en Luna jakke og en Kylling, men det nåede jeg desværre ikke. Jeg synes det er sjovt at lave figurerne, men selve kagen og beklædning med fondant er ikke mig - næste gang køber jeg én:-)




3 kommentarer:

  1. Du er da VILDT dygtig! Sikke en heldig lille fødselsdagsgut. Stort tillykke med ham :-)

    SvarSlet
  2. De ser da blevet super flotte dine kager!

    SvarSlet