Pages - Menu

mandag den 3. januar 2011

Barnevognsuro


Min svigerinde har lige afsløret at hun skal have en dreng, og det var jo et godt incitament til at lave barnevognsuroen med flyet og helikopteren færdig. Jeg er godt tilfreds med det færdige resultat. Figurerne er sat på en fiskesnøre med en lille knude på hver side, så de holder sig til samme sted. Så ser det også mere ud som om figurerne svæver. Selvom det ser fint ud med perler på snoren, skal man passe mere på ift. hvis babyen får fat i den. En elastik tænker jeg også kan være problematisk hvis der bliver hevet hårdt i den og den springer tilbage.

5 kommentarer:

  1. Det er da nogle fantastiske figurer :)
    Jeg er ny i hæklefaget, og derfor ikke så god til at lave egne opskrifter. Er der mulighed for at du vil lægge opskriften ud?

    SvarSlet
  2. Uroen er hæklet i frihånd så jeg har desværre ikke nogen opskrift på den.

    SvarSlet
  3. Ih, hvor er de lækre

    SvarSlet