Pages - Menu

onsdag den 26. januar 2011

Stewart Stardust


Har fundet en af mine gamle billeder frem, mens jeg arbejder på en hæklet figur, som driller lidt og derfor tager meget lang tid. Det kan være jeg må opgive og lægge den i bunken til de halvfærdige projekter.
Stewart Stardust her lavede jeg for et par år siden for at prøve at blande lidt materialer. Vesten er syet i filt, han har et lille læderbælte på og skægget er filtet uld, som er limet fast på kinderne. Øjnene pg knapperne er lavet af fimo. Han er ca. 10 cm høj.

10 kommentarer:

  1. Sejt! Tror det er den sejeste hæklede dimsedut jeg hat set!

    SvarSlet
  2. Heh heh. Den er jo bare herlig!!! :D

    SvarSlet
  3. EEEEJjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!! Hvor er han fin!!!!!!

    SvarSlet
  4. Jeg er stor fan af din stardust!! Han skal hverken tegnes, males eller fotograferes.. han kan KUN hækles. Det indser jeg nu. Du skulle sende et eksemplar til Anden :o)

    SvarSlet
  5. Tusind tak:-) Jeg tænkte faktisk på at sende ham til Anden, men min kæreste sagde det var lidt stalker-agtigt:-) Han er i stedet gået til en medstuderende.

    SvarSlet
  6. Elsker ham! Ha ha fantanstisk!

    SvarSlet