Pages - Menu

fredag den 2. september 2011

Billede med robotter




















Jeg vil gerne lave en collage af billeder på børneværelset. Jeg har bedt min lillebror lave en tuschtegning, som jeg kan sætte i ramme, og så vil jeg selv prøve at lave et grafisk print med forskellige robotter hvis jeg kan finde ud af det. I Karusella har jeg så fundet noget fint papir med robotter som jeg har limet fast på et lærred. Det er en super simpel måde at lave et billede på, og jeg synes resultatet er rigtig fint.

3 kommentarer:

  1. Det er så fint med robotter :)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er det fint. Hvilken type lim har du brugt? Decoupagelim, eller...? Og har du lakeret overfladen bagefter? Spørger, fordi jeg har nogle superfine sider fra en gammel bog, jeg gerne vil have hængt op, og så kunne det her være en god måde at gøre det på...

    SvarSlet
  3. Jeg har bare brugt en limstift fordi det var hvad jeg havde, men jeg tror man vil få et bedre resultat med noget tapetklister. Decoupagelim har jeg ikke prøvet... Jeg har ikke lakeret billedet. God arbejdslyst:-)

    SvarSlet