Pages - Menu

torsdag den 3. november 2011

Vinderne...

Så fik jeg smidt de sidste lodder i puljen. Det blev til i alt 721 lodder:-O Dejligt at så mange ville være med. Til at finde vinderne har jeg brugt listeværktøjet på random.org og skrevet alle navne ind med antal lodder. Vinderne er de 3 øverste på listen:
Annemette med bloggen De Tossede Strikkepinde
Anna med bloggen Garnsluket
Julie med bloggen Julies Kreahule




Vinderne får besked men ellers send mig en mail med jeres adresse, så sender jeg pakkerne afsted.

Har i øvrigt tænkt at der må være nemmere måder at afholde disse giveaways. Jeg har prøvet at få min lillebror til at udvikle en tombola-gadget som ku’ bruges på blogger, men det var desværre lidt for omfattende for ham at kode. Men nu er ideen smidt ud hvis nogen skulle få lyst til at kode en tombolagadget til blogland:-)

Tillykke til vinderne og god dag til alle:-)


4 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderne. jeg har lige bestilt bogen på Saxo.com og glæder mig rigtig meget til at modtage den :)

    SvarSlet
  2. tillykke til vinderne, må hitte bogen et andet sted :)

    SvarSlet
  3. JIPPI! O`LYKKE, så gla jeg ble nå!!
    Gleder meg til å bruke boka! =D
    Sender mail med adressa mi.. =)

    SvarSlet
  4. Fikk boka idag, og det klør i fingrene etter å prøve oppskriftene. Må bare bestemme meg for HVILKEN jeg skal hekle først og kjøpe garn!TUSEN TAKK! =)

    SvarSlet