Pages - Menu

søndag den 22. august 2010

Flere bøger...

Så er der kommet nye bøger til samlingen. Jeg havde egentlig tænkt mig at købe bøgerne med hjem fra London, når jeg skal afsted i oktober, men amazon har det der one-click purchase system, som gør det alt for nemt at bestille.
Den ene bog er Felties, som er skrevet af forfatteren til Crobots. Der er mange søde ideer og jeg tror figurerne vil egne sig til nøgleringe og taskevedhæng.



Den næste bog er Gourmet Crochet. Der er gode opskrifter på sushi og gode ideer til frugtskiver, men jeg er ikke begejstret for eksekveringen.



Endelig har jeg købt Tasty Crochet. Den indeholder mange gode ideer og billederne er virkelig flotte. Sushien er faktisk bedre i Gourmet Crochet, men ellers er det hele meget appetitligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar