Pages - Menu

lørdag den 9. august 2014

Bryllupsgave

Jeg var til bryllup i går og eneste gaveønske var tilskud til bryllupsrejse. Jeg var ikke så vild med ideen om at komme med en konvolut med penge i, men så fortalte min mand mig om en rejsekuffert han havde set på nettet med små origami skjorter i. Fantastisk ide synes jeg. Det lykkedes mig heldigvis at finde en lille kuffert (5x7 cm) på CCHobby.
Den er blevet malet, har fået retroklistermærker jeg har printet fra nettet og små rejsetags. Klistermærkerne er max 1 cm brede. Kufferten er beklædt indvendig med et blomstret retrotapet.




10 kommentarer:

  1. Fantastisk ide! Er heller ikke selv den store tilhænger af flade kuverter til pengegaver. Denne ide vil jeg da huske :-) Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  2. Hvor fandt du airport klistemærket henne? Det er så smart en indpakning

    SvarSlet
  3. Jeg har bare søgt på 'airport luggage tag'. Det mest vellignende jeg fandt var meget kort, så jeg lagde det dobbelt i Illustrator inden print. Det personlige navneskilt har jeg selv tegnet i Illustrator.

    SvarSlet
  4. Det var da en genial idé. den må jeg lige huske.

    SvarSlet
  5. Ej, hvor en fantastisk god ide!

    SvarSlet
  6. Hej .. Hvor har du købt de små klistermærker henne ??

    SvarSlet
  7. Hej Casper
    Jeg har fundet nogle billeder på nettet og printet dem ud på klistermærkepapir, som jeg så har klippet ud.
    Mvh Maja

    SvarSlet
  8. Jeg var til bryllup i går og eneste gaveønske var tilskud til bryllupsrejse. Jeg var ikke så vild med ideen om at komme med en konvolut med penge i, men så fortalte min mand mig om en rejsekuffert han havde set på nettet med små origami skjorter i.
    black salwar suit with golden dupatta ,
    black salwar kameez red dupatta ,

    SvarSlet