Pages - Menu

torsdag den 14. august 2014

Barsel

I morgen starter min barsel og jeg har store planer for den næste måned inden baby ankommer:

  1. Jeg skal hygge maks med Ludvig - ved ikke helt hvordan for jeg har ret ondt og svært ved at gå, og Ludvig vil bare gerne løbe på bakker og lege brydekamp - men noget skal vi nok kunne finde på:-)
  2. Jeg skal starte Ludvig i børnehave og have ham igennem sutte- og blestop.
  3. Jeg skal skrive/hækle min bog 'Hæklede Dukker' færdig.
  4. Jeg skal blogge mere.
Ambitioner er der nok af, men heldigvis gør det ikke noget hvis det kun er top 2 jeg når. Glæder mig ihvertfald til at kunne bruge min energi på familie fremfor arbejde (også selvom jeg er meget glad for mit arbejde). Der er bare ikke så meget overskud at give af med en måned til termin.




3 kommentarer:

  1. Ny bog?? Weeee, den glæder jeg mig til, dine andre bøger er rigtig skønne, så jeg håber, du når punkt 3 også:) Glædelig barsel:)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  2. Håber du kommer til at nyde din barsel. Og hvor lyder det skønt med en bog med hæklede dukker.

    SvarSlet