Pages - Menu

fredag den 17. juni 2011

Done and done:-)

Forsvarede mit masterspeciale i går. Vågnede med panikangst kl. 5 om morgenen og var meget nervøs indtil kl. 13 hvor jeg skulle op. Tog mig dog lidt sammen efter den lille sparkede mig hårdt, hvilket jeg så som et udtryk for at han synes jeg lige skulle slappe af:-) Det gik supergodt og jeg fik 12, så 2 hårde år med arbejde og studie betalte sig i sidste ende:-) Kom aldrig ud og feste i Jomfru Ane Gade desværre. Var simpelthen for træt efter receptionen og tog hjem til hotellet for at sove.
Skal huske at skrive tak til min studiegruppe i dag - de var dels fantastiske at arbejde med, og overbærende når jeg flere dage inden eksamen, både i år og sidste år, var en tordensky. Var bare rigtig heldig med at finde en gruppe da vi startede sidste år og arbejde sammen med dem hele vejen.

Nu har jeg 1 uges arbejde inden sommerferien, 2 ugers arbejde efter sommerferien og derefter barsel:-) Fantastisk:-)

5 kommentarer:

  1. Tillykke, det er super godt gået :D

    SvarSlet
  2. Stort til lykke!! Dejligt med sommerferie forude :-)

    Ang. spilledåse fås de her: http://www.frautulpe.de/nahzubehor/pluschtierzubehor.html

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Stort tillykke, super flot klaret :-)
    Det bliver dejlig med lidt ferie.
    Majbritt

    SvarSlet
  4. Stort,stort tillykke. Super flot;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  5. Mange tak:-)
    Mette: Super - må straks ind og bestille:-) Tænkte nok at blogland 'would come to the rescue'

    SvarSlet