Pages - Menu

søndag den 27. maj 2012

Artikel i Håndarbejde Nu

Jeg er blevet interviewet til bladet Håndarbejde Nu, som er håndarbejdslærerforeningens medlemsblad. Artiklen er blevet rigtig fin og der er også anmeldelse af mine bøger. Der var desuden nogle andre gode artikler i bladet, bla. om Oeps Crew, som jeg er ret vild med.
Det er lidt synd at de små dyr umiddelbart er for tidskrævende til håndarbejdsundervisningen. Jeg ved fra mine elever at de rigtig gerne ville lave dem, men det er simpelthen umuligt med én ugentlig håndarbejdstime. Jeg håber til gengæld der er nogle der hygger sig med at hækle figurerne i SFO'er og andre fritidstilbud, hvor der er lidt mere tid til at fordybe sig.

6 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med det. Det lyder rigtigt spaendende.

    SvarSlet
  2. Sejt!! Det er så fedt for dig, at dine historiske figurer har fået så megen omtale!

    SvarSlet
  3. glæder mig til at læse interviewet - får jo bladet tilsendt...

    SvarSlet
  4. Hvor fedt! :)
    Gid jeg fik det blad ind af brevsprækken, så jeg kunne læse artiklen...

    SvarSlet
  5. Tak:-) Jeg synes også det er sjovt de har fået så meget omtale - særligt fordi jeg lavede dem for lang tid siden:-)

    SvarSlet
  6. Rigtig fin blog du har dig, og super fine hæklerier. Jeg kan se at vi blogger om de samme ting, så tænkte, at du måske havde lyst til at se min blog og evt. blive fast læser.

    Mvh en fast læser
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet