Pages - Menu

onsdag den 8. maj 2013

Hæklet Frugt og Grønt give-away

Så har jeg modtaget eksemplarer af min nye bog og afholder derfor en give-away hvor jeg udlodder 2 bøger. Jeg bruger Rafflecopter til at holde styr på lodderne, men skriv endelig hvis I er i tvivl om hvordan I deltager. Man kan deltage med 3 lodder.

Jeg er ved at lægge sidste hånd på min plan for 'Nye Hæklede Dyr'. Derfor kan man få et lod ved at foreslå et dyr, som man godt kunne tænke sig var med i bogen. Så vil jeg prøve at tilgodese dem der får mange stemmer.

Håber I er mange der vil være med:-)





a Rafflecopter giveaway

110 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænle mig at se nogle små kravl. Biller, regnorme og bænkebiddere

    SvarSlet
  2. Hmm.. jeg kunne ikke komme til at skrive et dyr, men jeg vil foreslå Kat, struds og krokodille :D
    (og jeg har delt på facebook)

    SvarSlet
  3. Krokodille lyder som en god ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mail: merete-d-h@hotmail.com

      Slet
  4. Jeg synes, Kaninen Karen mangler:-) eller bare en anden kanin;-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  5. En flodhest, en krokodille eller en gravhund

    SvarSlet
  6. blow-up fish. Ved ikke helt hvad de hedder, men de der fisk, der puster sig op og bliver piggerunde!

    SvarSlet
  7. Ville gerne se biller eller en pingvin. :-)

    SvarSlet
  8. Lige på stående fod kan jeg ikke huske hvad der er i de forrige bøger, men jeg vil foreslå snegl, sommerfugl, papegøje og fisk.

    Jeg deltager med alle tre lodder, og jeg krydser mine fingre.

    SvarSlet
  9. En kænguru med pung og baby :)

    SvarSlet
  10. En papegøje kunne være fin:-).

    Laerke@h-parkvej.dk

    SvarSlet
  11. Jeg har delt på albertemor.blogspot.dk
    Jeg kunne også godt tænke mig en kænguro eller krokodille

    SvarSlet
  12. Der er nogle dyr, jeg er særligt vild med - pindsvin, isbjørn, elefant.

    SvarSlet
  13. En elefant, En kænguro eller en papegøje kunne være skønne dyr som skal med

    SvarSlet
  14. Jeg vil foreslå en dejlig ranglet kanin :)

    SvarSlet
  15. En flamingo ville være dejligt.
    Vh
    Katrine

    SvarSlet
  16. Jeg vil helt vildt gerne også være med på din lækre give away.
    Mit forslag til et dyr: en kat, hvis du ikke allerede har hæklet sådan en ;D

    SvarSlet
  17. Jeg syntes at et næbdyr kunne være skønt. Altså ikke et næbdyret Perry næbdyr, men sådan et lidt mere realistisk næbdyr :)

    SvarSlet
  18. Jeg tænker en dejlig vibe.....

    SvarSlet
  19. en flue eller et næsehorn, kunne jeg godt tænke mig.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  20. En guldsmed ville være super flot.
    Mvh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  21. Jeg er med. Har du en isbjoern????

    SvarSlet
  22. En Påfugl, ville jeg synes kunne være skønt med alle dens farver :)

    gulstorff1983@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg kunne tænke mig en familie - høne med æg, hane og et par kyllinge �� mange hils fra Karin

    SvarSlet
  24. Jeg kunne godt tænke mig at se en stort, som kunne bruges til barselsgave :-)

    SvarSlet
  25. En Elefant og et rådyr ville være perfekt :-)

    SvarSlet
  26. en tiger eller isbjørn kunne jeg godt tænke mig

    SvarSlet
  27. Jeg synes, det kunne være fint med et pindsvin eller en ged.
    Har delt din giveaway på min blog.

    SvarSlet
  28. En hummer kunne være skøn at få en opskrift på ;-)

    SvarSlet
  29. Isbjørn eller elg med stort gevir. :)

    SvarSlet
  30. En kamæleon kunne være sjov. Så kan man hækle den i alverdens farver. :-)

    SvarSlet
  31. En dinosaurus, flamingo eller et stinkdyr :) - eller hvad med en krabbe (hvis der ikke allerede findes sådan én) hov - eller en søhest? Måske en hel bog med havet/strandens dyr?

    SvarSlet
  32. Jeg syntes det kunne være sjovt med fisk/hajer.

    Måske en spækhugger eller en klovne fisk ala nemo :)

    SvarSlet
  33. hejsa ...
    tillykke med in nye bog ...den ser spændende ud og vil da gerne være her hos mig ;)
    jeg er med på 3 lodder
    et dyr??? jamen der er jo mange skønne ... men frøer er bare noget af det skønneste ... eller hvad med et egern???
    hilsen Lis


    SvarSlet
  34. Super flot bog. Den kunne jeg godt bruge sammen med dine dyrebøger;
    Men jeg mangler rigtig meget en DELFIN.
    K.h. Lis Ai

    SvarSlet
  35. En sommerfugl eller delfin (:
    Trine Rasmussen

    SvarSlet
  36. syndes det kunne være fedt med en
    krokodille eller egerne med busket hale

    SvarSlet
  37. okay er ikke helt med poå hvordan man gør det her

    SvarSlet
  38. Virkelig spændende med din nye bog! Jeg vil foreslå et pindsvin eller en søstjerne!

    SvarSlet
  39. jeg synes det kunne være fedt med en hane eller en høne :)

    SvarSlet
  40. En isbjørn! Fordi de er så skønne, når man ser dem svømme i Kbh Zoo! Ellers ville Pumba være fantastisk, også kendt som et vortesvin ;)

    SvarSlet
  41. Min søn er vild med krokodiller, så det er mit bud :) vh Pia

    SvarSlet
  42. Jeg foreslår en svane, men krokodille lyder også godt.
    Glæder mig til at se din nye bog!

    SvarSlet
  43. Jeg har ikke bladret i dine bøger da jeg er ny i hækle verden. Men jeg vil gerne foreslå en delfin, hvis den ikke er lavet. Og ellers tænker jeg på noget i mange farver f.eks sommerfugl, papegøje, fisk. Kunne se flot ud med hæklede fisk i en uro på værelset.

    SvarSlet
  44. En krokodille vil helt sikkert være et hit.

    SvarSlet
  45. Jeg ville elske at få en opskrift på en kamelæon, fx lidt a'la Pascal i Disneyfilmen "To på Flugt".
    Desuden synes min kæreste at din nye bog i stedet burde hedde "Sygt mange hæklede dyr" ;)

    Mvh Line
    linejessen@jubii.dk

    SvarSlet
  46. Jeg ville gerne have en Lunde (søpapegøje), en majse eller en sød lille bjørn.

    SvarSlet
  47. @line jessen: Super titel forslag:-) Jeg mente selv at 'Endnu Flere Hæklede Dyr' var en fremragende titel, men den var vist lidt for lang.

    SvarSlet
  48. @sko: Du logger ind med enten Facebook konto eller din mail. Derefter klikker du af hvor mange lodder du vil ha'. Der står på hvert lod hvad du skal gøre.

    SvarSlet
  49. Puha, jeg kan jo ikke helt huske hvad der overhovedet "mangler" :) Men måske en lemur eller en rød panda :) De er så søde :)

    SvarSlet
  50. Helt sikkert en edderkop! Og mit yndlingsdyr, en frø.
    Mvh Maria
    Maria_ha83@yahoo.com

    SvarSlet
  51. Jeg syntes noget der kan flyve, såsom fugle eller insekter :)
    frklyngesen(a)gmail.com

    SvarSlet
  52. Jeg har altid syntes, at flodheste var verdens sødeste dyr! Jeg havde en bamse som lille, der var en hvid flodhest med lyserøde næsebor. Den var helt vildt kær! Har så siden fundet ud af, at det er et rigtig farligt dyr :( Men sådan en kunne jeg godt tænke mig en opskrift på, hvis den ikke allerede er lavet - har ikke haft lejlighed til at se din bog igennem, men den ser spændende ud!
    Mvh. Esther
    ep6100@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Tillykke med den nye bog. Jeg tænker flodhest, isbjørn eller måske en elg?

    SvarSlet
  54. fisk til et helt akvarium <3

    Super flot og skøn bog du har lavet :)

    SvarSlet
  55. en dinosaurus, en drage, bamse og kylling, en edderkop, en isbjørn eller hva med et dovendyr.
    Elsker dine bøger, har købt dem alle. Glæder mig til at få fingre i din nye bog :-)

    SvarSlet
  56. En søpølse! :D

    SvarSlet
  57. En Elefant være perfekt :)

    SvarSlet
  58. Herhjemme elsker vi flodheste, de er super søde og vi har efterhånden en del flodheste-bamser. Derfor er mit forslag en hæklet flodhest :-)

    SvarSlet
  59. Uh, jeg ville synes en lille sød elefant var fantastisk

    SvarSlet
  60. Hvad med en tasmansk djævel eller en Bambi ?
    Hilsen Marianne
    mac@jir.dk

    SvarSlet
  61. Uhh, næbdyr ville være fedt :D

    SvarSlet
  62. Skildpadde :-) Jeg er selv gået i gang med at lave en da jeg har fået en bestilling, den skal kunne sidde i stil med elefanten så jeg bruge lidt fra forskellige. Har lavet elefanten (med benprotese der kan tages af så den kan være den berømte elefantbaby :-)) desuden zebraen og koen og de er pakket ned og gemt væk til mine 3 første børnebørn. Hilsen Jane (jane_vig@hotmail.com)

    SvarSlet
  63. En lille elefant ville være dejligt :-)
    Hilsen Lis
    lisrod@ka-net.dk

    SvarSlet
  64. En orangutang, er helt pjattede med dem, eller sommerfugle kunne også være en ide :)

    SvarSlet
  65. Jeg er mest til havdyr. Hvad med en spækhugger, delfin eller søhest? En pingvin kunne være fin, hvis vi skal på land.

    SvarSlet
  66. Jeg synes det kunne være lidt fint med en flodhest :-)

    SvarSlet
  67. Hunde af forskellige racer - jeg er mest til rottweilere ;-)

    SvarSlet
  68. Det kunne være sjov at kunne hækle nogle dinosaurus - det var da lige en drenge ting :-) Men eller kunne en flodhest være rigtig sjov :-)

    SvarSlet
  69. Pingvin, struds elller dovendyr...

    SvarSlet
  70. Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af dine tidligere bøger, så jeg ved ikke om det er lavet, men en blåhval, pingvin og skildpadde er mine forslag.

    KH Camilla

    SvarSlet
  71. Jeg vil foreslå en haj. Den ville min søn være vild med, hvis jeg kunne hækle den til ham.

    SvarSlet
    Svar
    1. For resten, jeg glemte at tilføje, at jeg har delt på FBsiden for min blog, og jeg følger allerede bloggen (Google og Bloglovin).

      Slet
  72. Jeg vil foreslå Flamingo, flodhest, pingvin og haj :)

    SvarSlet
  73. Jeg vil foreslå en flamingo, men kan se den er forslået. En ræv? eller sommerfugl :)

    SvarSlet
  74. jeg foreslår isbjørn eller en bjørn

    SvarSlet
  75. Jeg synes det kunne være fint med en vaskebjørn :)

    SvarSlet
  76. Jeg forslåer en slædehund, ulv eller måske en delfin

    SvarSlet
  77. Jeg stemmer for en elefant :o)

    Hilsen Jette (j_lindvig@hotmail.com)

    SvarSlet
  78. Min datter er lige pt. helt vild med fugle. Måske en lille Due kunne være et nyt dyr.

    SvarSlet
  79. Jeg ville rigtig gerne have at enten Karin Kanin eller Pelle Pindsvin kom med i den nye bog ;) agathejensen@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Danske små fulgte er fantastiske.
    Så en gråspurv, en musvit og en lille blåmejse kunne da være hyggeligt. Også kunne jeg måske være så heldig at kunne overraske konen med en ny hæklebog. (spil.tegllund@gmail.com)

    SvarSlet
  81. En tukan kunne være flot
    Catrin.reese@stofanet.dk

    SvarSlet
  82. En hyæne, eller græshoppe.

    SvarSlet
  83. En lama eller en kamel, eller måske en lille søløve (mark.monica@gmail.com)

    SvarSlet
  84. Jeg elsker dine bøger, så jeg er da med på lodder.. Hmm et dyr... En krokodille kunne være enorm sjov at få lavet :)

    SvarSlet
  85. Jeg er med på 3 lodder. Skal SÅ meget have købt din nye bog. sidder selv og finder kryptiske opskrifter på nettet for at udvide min søns legemad, så din bog er da helt perfekt! ;)
    Forslag til din nye dyrebog, kunne være sø/hav tema, som mange også har foreslået, med sjove farverige fisk (spækhugger, hval, klovnefisk, blowfish) og andre ting fra havet (krapper, søheste etc) Ved i hvert fald at min søn ÆLSKER fisk ;)

    mvh Betina
    betinahaugepetersen@gmail.com

    SvarSlet
  86. En frø, fordi jeg holder meget af deres grønne farve.
    Ih, jeg håber at vinde bogen!

    Jeg er desuden fast læser og har linket til give-awayen på min blog (i venstre side)

    SvarSlet
  87. Jeg synes også det kunne være sjovt med en drage.

    SvarSlet
  88. En Koala kunne være sød:-).
    Laerke@h-parkvej.dk

    SvarSlet
  89. jeg er vild med høns så det ville være fint. Eller en søhest
    hilsen Sandra

    SvarSlet
  90. Jeg elsker pingviner så håber at du vil inkludere en i bogen. Måske i et par størrelser så man kunne hækle en lille familie.

    lottehjortflod@yahoo.dk

    SvarSlet
  91. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  92. En krokodille eller en hund kunne være skønt. :o)

    SvarSlet
  93. Jeg kunne godt tænke mig en giraf, en isbjørn og en pingvin.

    Mvh Christina
    popp84@live.dk

    SvarSlet
  94. Isbjørn, kænguru, pingvin eller en papegøje

    Mvh
    Kristina Graves
    bullerbasse74@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Ah! En MYRE! :D

    KH maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet