Pages - Menu

tirsdag den 20. august 2013

En lang projektfase er slut

Efter et års projektfase er Engelskfaget.dk nu blevet lanceret. Det har været en super spændende periode, men også hårdt arbejde.
Nu bliver det mere dagligdag med løbende opdatering og vedligeholdelse af materialet, men jeg får nok ikke mindre travlt. Til gengæld glæder jeg mig over at have et job jeg virkelig brænder for.
Vi har netop fået plakater hjem, lavet af grafikeren Mette Ehlers. Den er blevet helt vildt fed. Den kan bestilles gratis hos Clio Online ved at sende en mail til Tarja.




3 kommentarer:

  1. Jeg har lige været inde og kigge på plakaterne - hvor er de flotte. Kan man også bestille dem som privatperson??

    SvarSlet
  2. Det var da godt nok en flot plakat. og sikke et projekt du har haft gang i..
    Dejligt med et job som du kan li´

    SvarSlet
  3. Man kan godt bestille plakaten som privat person:-)

    SvarSlet