Pages - Menu

fredag den 13. september 2013

Hæklet Julepynt

Jeg har glædet mig så meget til at vise denne frem.... Jeg har et "soft spot" når det kommer til jul, og derfor har jeg længe gerne ville lave en julebog. Den var Klematis heldigvis med på:-)
Bogen udkommer sidst i Oktober, så jeg må væbne mig med tålmodighed lidt endnu. Det er så lang en proces at lave en bog, så det kan være svært at vente på det endelige resultat.
I bogen er der er helt små projekter som bolchestænger og svampe, samt større projekter, eksempelvis et helt krybbespil og en stor elg. Det' sørme, det' snart, det' jul:-)


28 kommentarer:

  1. Hurrah der mangler også en bog med fed hæklet julepynt. tillykke med bogen.

    SvarSlet
  2. Hvor fedt. Sad lige netop igår og overvejede om jeg skulle bestille et amerikansk blad, men det her er da meget bedre at vente på. Beundre at du kan det der med opskrifter og ideer. Glæder mig til at se den.

    SvarSlet
  3. Den var veldig søt. Jeg har heklet fler av dyrene dine fra: Hekle en hund :)

    SvarSlet
  4. Hold nu op det glæder jeg mig til...
    - hvor ser den hyggelig ud!

    SvarSlet
  5. God ide, Maja! Tror at det bliver endnu en populær bog. Den ser spændende og indbydende ud ;) Flot arbejde!

    SvarSlet
  6. Yes..... Den vil jeg eje. Tillykke, glæder mig.

    SvarSlet
  7. Åh, hvor ser den bare fin ud. Den vil jeg glæde mig til at få fingrene i.

    SvarSlet
  8. Nej, hvor godt! Den må jeg have. Jeg kan sagtens forstille mig at have et hæklet krybbespil stående.

    SvarSlet
  9. Tillykke med bogudgivelsen. Den skal jeg have til min datter, da hun hækler og elsker dine andre bøger, så den falder da på et perfekt tidspkt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. Fantastisk, så må jeg i gang med at sparre op :)
    Jeg har længe (læs siden jeg begyndte at hækle), tænkt på at hækle et krybbespil. Overvejede faktisk at gøre det ud fra historiske hæklerier opskriften, men det her er da meget bedre :)

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin. Glæder mig meget til at kigge i den, når den udkommer :)

    SvarSlet
  12. Ej hvor er den fin Maja!
    Er ikke særlig meget til traditionel julepynt, og denne kan da virkelig hjælpe med "et twist"! FANTASTISK!
    Glæder mig til den udkommer :)

    SvarSlet
  13. Hvor fantastisk :-)
    Er sikker på, at den bliver jeg nød til at købe når den udkommer :-)

    SvarSlet
  14. Nej, den skal jeg da helt sikkert have fingre i så snart den udkommer! Har selv gået og leget med tanken om julepynt, og det ville være dejligt med en lille bog om emnet.

    SvarSlet
  15. Hej Maja! Har lige opdaget dine bøger og købt de første to! Glæder mig til at gå i gang med at strikke små dyr, og måske med tiden avancere til julepynt, for det ser dejligt ud :-)

    SvarSlet
  16. Hvor spændende. Den glæder jeg mig til at få i hånden. Du er min hæklehelt :)

    SvarSlet
  17. Ej hvor jeg glæder mig til den udkommer! har netop forudbestilt den :) ved du sådan mere præcist hvornår den udkommer? bare så jeg ved hvornår jeg skal glæde mig til den :)

    SvarSlet
  18. Jeg ved desværre ikke noget nærmere end sidst i Oktober. Bogen ligger på trykkeriet:-)

    SvarSlet
  19. Kiggede efter den igår på hobby messen i Fredericia, men desværre forgæves. .. glæder mig til den kommer...
    Kh anne...

    SvarSlet
  20. mon den kommer i Yarnfreak i Århus

    SvarSlet
  21. på klematis hjemmeside står der den 6. november - krydser fingre!

    SvarSlet
  22. Hej Maja.
    Jeg er stor fan af dine hæklede dyr, og jeg stornyder dine bøger. Nu er jeg så også fan af julepynten, som du har begået. .. Håber du er forfatter til MANGE hæklebøger fremover. MANGE, tak :)
    Hæklehilsen fra Anne.

    SvarSlet
  23. Tusind tak:-D Nu er der snart forbud hjemme om at lave flere hæklebøger, men nu må vi se om jeg kan lade være:-)

    SvarSlet