Pages - Menu

onsdag den 30. oktober 2013

Min drømmestue

Vi havde mange planer for vores dagligstue da vi købte vores lejlighed for snart 3 år siden. Vi er bare aldrig kommet videre med den... Min kæreste hader vores IKEA møbler og jeg hader hans grimme højtalere, men vi har ikke råd til at lave om på noget af det. Faktisk er højtalerne den klemme jeg har på ham når han prøver at blande sig i indretningen... Hvis han vil beholde dem, så skal jeg have lov til at bestemme alt andet.
Nu går højtalerne desværre ikke sammen med BoShop's lækre møbler, men heldigvis var han villig til at ofre dem, hvis det kunne betyde at vi kunne udskifte de andre ting. Så her er vores fælles bud på en stue:
M Rack Eg reol
Polo tv-bord i børstet eg
Bender Gulvlampe (som jeg i øvrigt har ønsket mig længe, længe, længe)



 Førbillede med de famøse højtalere.

Vores stue set fra den anden side:
Bell loftslampe
ViaCph Massic Oakland (er så flotte - og uden spidse hjørner)
N2 Eg Loungestol
Classic Stofsofa

Førbillede (bemærk de "fine" børnesikringer på sofabordet)

Skynd jer at være med i konkurrencen inden den slutter.



1 kommentar: