Pages - Menu

mandag den 24. januar 2011

Hvordan starter man en blogleg?

Jeg har en idé til en blogleg, men ved ikke helt hvordan man sætter den i gang. Om jeg bare skal skrive en mail til 3 jeg godt kunne tænke mig var med, og så skriver de forhåbentlig til 3 etc...?

Bloglegen skal hedde "Kunst i børnehøjde" og går ud på at vise et stykke børnekunst og fortælle hvad der gør netop den ting til noget særligt. Det kan nemlig ikke være tilfældigt at nogen ting kan få lov at stå til de forgår - og andre ting ligeså stille bliver lusket op på loftet.

Som eksempel vil jeg vise denne fantastiske tegning, som min lillebror lavede da han lige var fyldt 6 år. Jeg fandt den frem da jeg skulle skrive bachelor om animerede figurers betydning for børns identitetsdannelse. På tegningen har min lillebror tegnet sig selv som en superhelt sammensat af Superman og Batman - med pile hvis man skulle være i tvivl:-)

1 kommentar:

  1. Jeg ved heller ikke hvordan man starter osv. men det kommer jo nok også an på hvad man vil have ud af det. nogle lege går ligesom du forslår, sådan lidt kædeagtigt-ringe i vandet. Andre lader det være op til læserne at lege med.
    Hilsen Charlotte (som med sikkerhed kan støve en børnetegning frem af gemmerne, som har betydning - kunst eller ej)

    SvarSlet