Pages - Menu

torsdag den 24. februar 2011

Historiske hæklerier (5/20) - Konfutse

Jeg vil lige starte med at sige tak for de gode idéer om andre personligheder jeg har fået af jer læsere. Jeg har tegnet skitser og skal bare lige finde tiden til at komme i gang. Er netop gået i gang med at skrive speciale, og så må ynglinshobbyen desværre nedprioriteres.
Med de nye figurer bliver der flere end 20, men da ikke alle falder lige heldigt ud, bliver de mislykkede degraderet til 'historiske hæklerier - fraklip'.

Konfutse er en af de figurer der optræder på mit maleri fra Kina. Han har et meget farverigt sæt tøj på, og små kinasko bagved det lange skæg.



Ca. 551-479 f.kr. Kinesisk filosof og lærer.

8 kommentarer:

  1. Haha! Jeg er vild med ham!

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor er han da blevet fin altså. Jeg elsker hans kinesiske udtryk (ved godt at det nok var rimeligt naturligt, men det er stadigt fint) :)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er han da bare helt fantastisk :)

    SvarSlet
  4. Bøjer mig i støvet:-)han er SÅ fin!

    SvarSlet
  5. Haha hvor er de flotte og fine! Jeg selv hækler dyr, men det der er jo bare LANGT sjovere :)

    SvarSlet
  6. Nejj, hvor er han fin!!
    Jeg er tosset med skægget

    SvarSlet
  7. you could try here browse around this web-site More Bonuses helpful hints browse around this web-site read

    SvarSlet