Pages - Menu

mandag den 14. februar 2011

Vinderne er...



Så er vinderne af min Give-away fundet. Undervejs mens jeg skrev navne ned tænkte jeg over, at blogger virkelig burde lave en gadget/widget som kan bruges til sådan nogle ting:-)
Jeg er super glad for den store interesse der har været, og er meget taknemmelig for alle de søde kommentarer jeg har fået.

1. præmie: Rikkerose m. kommentar nr. 49
2. præmie: Sasia m. kommentar nr. 156

Stort tillykke til vinderne. Håber I får glæde af bogen. Jeg sender jer en mail, så jeg kan få adresse.

6 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke til vinderne;)
    Det findes sådan en gadget....den hedder: True random number generator:) så "næste" gang:) behøver du ikke skrive alle ned:)
    Rigtig god Valentinesdag til dig.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Den havde jeg egentlig godt tænkt på, men jeg tror ikke den kan bruges når der også er kommentarer som ikke er en del af konkurrencen og man har forskellige antal lodder - omend sidstnævnte selvfølgelig bare kan få flere numre.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til de heldige vindere :)

    SvarSlet
  4. Ellers kan random.org anbefales :)

    SvarSlet
  5. yeah jubiiii! Det er jo mig - tak for mail Maja :-) Jeg glæder mig helt vildt til at modtage bogen! K.h. Sasia

    SvarSlet