Pages - Menu

tirsdag den 12. juli 2011

Hjemme igen.


Har lige været en tur i Berlin med mine forældre, min kæreste, min lillebror og hans kæreste. Super hyggelig tur med sightseeing, shopping og god mad. Havde ikke mit kamera med, men efter min kæreste har fået hipstamatic er han blevet meget begejstret for at fotografere. Her er jeg foran muren.
Er nu hjemme igen og prøver at tage mig sammen til at tage ud og svømme i DGI-byen. Har købt et månedskort, men det bliver altså hurtigt kedeligt...

3 kommentarer:

  1. Det er ellers lækkert at svømme, men det er ikke altid så motiverende at tage afsted selv. Jeg ville gerne, men synes desværre det er for dyrt, her hvor jeg bor.

    SvarSlet
  2. Fedt - så var du vel i FrauTulpe og se deres forretning live? :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Jeps:-) Fik ikke købt det store, da jeg lige havde bestilt hjem fra nettet, men lækker, lækker butik.

    SvarSlet