Pages - Menu

mandag den 4. juli 2011

To-do list - anden del


Nu var min deadline jo egentlig i går, og jeg er da også blevet færdig med min to-do list, men ellers gik dagen i går med at redde ting fra kælderen og skrive til forsikringsselskab. Så kan man mærke man er blevet boligejer...

Efter at have revideret mit bilmønster og købt musikuroer hjem, fik jeg endelig lavet en bil som jeg er helt tilfreds med. Overvejer at lave nogle flere og tage med på marked i september på Danmarks Design skole. Den kunne være fin i rød - og måske med et nummer af filt på siden.
Det skal dog understreges at selvom det er mit eget mønster, er det lavet efter en bil jeg har set i en babybutik. Synes bare den var så dyr, at jeg satte mig for at lave den selv.

7 kommentarer:

  1. Maja, den kan du bare være tilfreds med ! Den bliver et hit....

    SvarSlet
  2. Den er blevet fin Maja :)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er den fin, gik faktisk rundt i sidste uge og ledte efter en sådan bil på et stykke stof el. ligende - når du nu er til hækling så kik for min min give away på min blog ; )
    god dag millelouise

    SvarSlet
  4. Hvad koster sådan en bil?

    SvarSlet
  5. Originalen koster 300. Har set den i Illums Bolighus og Ønskebørn. Hvis jeg får lavet nogen til markedet sætter jeg dem til det samme. Selvom man selvfølgelig ikke må tjene penge på kopier, tror jeg det er ok i det minimale omfang jeg evt. ville komme til det:-)

    SvarSlet
  6. hvor finder du musikuroer henne, har forgæves ledt efter det på nettet.

    Den er ellers fin bilen, den skal nok blive et hit

    SvarSlet