Pages - Menu

onsdag den 13. juli 2011

Sommermarked og spørgsmål




Er i gang med at lave ting til sommermarked. Jeg skal afsted med min svigerinde, som jeg tidligere har været på marked med. Det plejer at være hyggeligt.
Det der ikke bliver solgt tænker jeg på at lægge op på Amio efterfølgende - ellers gemmer jeg det til noget julemarked. Jeg er dog lidt i tvivl om hvor jeg skal lægge mit fokus - altså hvilke ting der ku' ha' interesse. Jeg har lavet nogle store bamser, som I kan se på billederne her. Giraffen måler ca. 50 cm. i højden. Derudover havde jeg tænkt:

Rangler/pivedyr (dyr, frugt og grøntsager)
Barnevognsuroer (med dyr, flyvemaskiner, helikoptere og raketter)
Historiske Hæklerier som nøgleringe
Musikuroer (biler i forskellige farver)
Små dyr i løs-salg.

Barnevogsnuroerne er klart de mest tidskrævende, fordi der skal mange figurer til hver enkel. Ranglerne er hurtigst at lave. Er der noget I tror jeg skal lave meget af? Eller noget det ikke kan betale sig at bruge tid på?

Håber I vil hjælpe:-)

10 kommentarer:

  1. Jeg har overhovedet ikke forstand på det, men måske det ville være en idé også at lave nogle musikuroer med et andet motiv end en bil - altså noget til pigerne også :) Ellers ved jeg ikke noget :)

    SvarSlet
  2. Hvis jeg kom forbi, ville jeg straks nuppe en nøglering med de historiske hæklerier, for de er bare SÅ fine :-)

    SvarSlet
  3. Jeg havde tænkt på at lave en pink bil:-) Men ja, en mere piget uro er en god idé.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare nogle skønne ting du laver. Er helt solgt i den fine giraf. Jeg ved ikke meget om markedssalg, men jeg tænker, at når jeg selv er på marked har jeg lettere ved at lade mig friste af små ting, som ikke koster så meget... (lidt nemmere at overbevise sig selv om, at det ikke vælter nogle budgette og at jeg simpelthen ikke kan undvære den lille ting...;-)).

    SvarSlet
  5. Så utrolig søte dyr :)
    Du er virkelig flik!

    La meg til som følger jeg, ha en flott dag:)

    SvarSlet
  6. Jeg synes det lyder som fine ting. Da jeg var til forårsmarkedet sammen med en veninde, var hendes største "klage" at de ting der blev lavet primært var til børn, så måske man også skulle tænke flere ting ind til tøserne der ikke har børn eller planer om det forløbig?!
    Ville selv gerne købe en nøglering...

    SvarSlet
  7. Hi!

    Oh these amigurumis looks so cute! What a great idea! :) I visited your blog and decided to leave a comment! Your blog is very inspirational by the way, so many nice ideas here..

    Have a nice day!

    -Lisa, Finland

    SvarSlet
  8. Voksenting er måske en god ide - grydelapper osv i fede farver, og som tidligere nævnt ting til billige penge :)

    SvarSlet
  9. Super:-) Mange tak for gode idéer:-)

    SvarSlet
  10. Jeg synes din giraf er super fin. DEm kan du helt sikkert sælge mange af

    SvarSlet