Pages - Menu

mandag den 19. november 2012

Belgisk Hæklede Dyr

Fik for efterhånden et stykke tid siden bogen "Mini-Diertjes Haken" ind ad døren. Vildt fedt at få oversat sin bog til et andet sprog. Jeg var nødt til at undersøge hvilket sprog den egentlig var på, da den sælges i både Belgien og Holland, og de har åbenbart både et sprog til fælles, samtidig med at nogle regioner taler fransk og andre flamsk. Jeg blev ikke helt klogere, men sjovt er det, at man rent faktisk kan forstå hvad der står fordi det skrevne sprog har så meget til fælles med dansk og tysk.

5 kommentarer:

  1. Tillykke med det nye sprog.
    Jeg synes at du skal tale med dig forlag om at lave en billedbog med tykke sider, med billederne af dine dyr. Min datter elsker dine bøger, på trods af at hun kun er 1 år :)

    SvarSlet
  2. Tillykke :)

    Bare af nysgerrighed, ved du så, hvem der har oversat den?

    SvarSlet
  3. Hvor fedt :o)

    Stort tillykke med det udenlandske.

    Kh Lise

    SvarSlet
  4. So nice that you have a crochet book in Dutch. I live in the Flemish part of Belgium and have some crochet books in Danish and Swedish :-)If there's something you don't understand, don't hesitate to ask!

    SvarSlet
  5. Jeg skal helt sikkert have den bog:) Tillykke med de nye sprog.

    SvarSlet