Pages - Menu

onsdag den 28. november 2012

Fotos til Alt om Håndarbejde

Jeg havde i dag besøg af fotograf Line Falck, som skulle tage nogle billeder til Alt om Håndarbejde, hvor jeg er gæstedesigner i Januar. Hun var så sød at tage et par billeder af mig og Ludvig til privat brug i samme forbindelse. De er bare blevet rigtig gode - omend Ludvig ser lidt betuttet ud - han skal bruge en del tid for at varme op overfor nye mennesker, så det er ikke helt ligetil at få ham til at smile til fotografen.

10 kommentarer:

  1. Hold op det er godt! Lækker dreng

    SvarSlet
  2. Hvor er det et godt billede. Smuk mor og sød dreng

    SvarSlet
  3. Fantastisk billede. Synes faktisk det er lækkert med hans betuttethed. Det giver et skønt smil

    SvarSlet
  4. Rigtig godt billede og han er for skøn med sit lile forsigtige smil :)

    SvarSlet
  5. Enig, det er da et super godt billede. Fedt at hun lige gad det, jeg syntes tit det kan være svært (og dyrt)at få lavet nogle ordentlige billeder af sig selv og familien.
    Glæder med til at læse magasinet i Januar :)

    SvarSlet
  6. Det var dog et godt billede. Sort/hvide billeder er altsaa de mest fantastiske til portraetter. Haaber du kommer i den franske udgave saa jeg kan se dig.

    SvarSlet
  7. Tusind tak:-) Har faktisk fået taget portrætbilleder til julegaverne for 14 dage siden, så dem kunne jeg have sparet, men så er der lidt mere at vælge imellem.

    Lin: Jeg er helt 100 på jeg ikke kommer i en fransk udgave af bladet - det kunne ellers være sejt:-D

    SvarSlet