Pages - Menu

torsdag den 20. oktober 2011

Historiske Hæklerier (20/20) - Mao Zedong

Så er jeg nået til enden af rækken af historiske hæklerier. Jeg har stadig et par fraklip - figurer som ikke var 'værdige' til top 20:-) Og så har jeg et par på tegnebrættet, men om de nogensinde bliver færdige er et godt spørgsmål. Der er flere der har spurgt til en bog med de historiske hæklerier, men der må jeg desværre skuffe - der er ikke et stort nok marked til den type bog... Om jeg laver en pdf med figurerne ved jeg ikke endnu, men håber I alligevel har fundet inspiration i billederne.

Mao er super simpel og er nok ham man skal starte med hvis man vil kaste sig ud projektet. Han er samtidig meget ikonisk med den høje pande og det brede hår i siden.

2 kommentarer:

  1. Han er perfekt :) HIhi... ved ik lige hvordan jeg skulle kaste mig ud i det, men du er godt nok sej til at lave dem!

    SvarSlet