Pages - Menu

mandag den 12. december 2011

12. december - Juletræ feltie


Jeg har tænkt på at det egentlig er lidt fjollet at pynte et juletræ med små juletræer, men så kan man selvfølgelig hænge dem andre steder. Jeg kan godt li’ idéen om de små pyntede juletræer i filt, men dem jeg har lavet her er meget simple, så udover skabelonen til juletræet her, vil jeg linke til et super sejt træ som jeg har set her.

Fremgangsmåde:
Print skabelon og klip alle dele i filt. Pynt træets sider med perler, bånd eller broderi. Sy delene sammen med tungesting. Fyld med vat efterhånden.

2 kommentarer:

  1. Birgitte Sønderup12. december 2011 kl. 08.00

    Hej Maja, nu må jeg altså fortælle hvor kære og fantastisk flotte jeg synes dine hæklerier og små filt-ting er!!
    Jeg er særlig vild med dine historiske hæklerier. Udstiller du dem? Hvem der bare kunne hækle ;-)
    Kh Birgitte (Strikke-pige ;-)

    SvarSlet