Pages - Menu

tirsdag den 6. december 2011

6. december - Flettet julehjerte



I dag har jeg fået hjælp af min svigerinde Maria, som til daglig går på Danmarks Designskole. Hun har lavet dette super flotte julehjerte med en Berner Sennen, som jeg har fået lov at tegne skabelonen op til og dele med jer. Jeg prøver at overtale hende til at komme igang med at blogge, for hun laver mange spændende og flotte ting, men indtil hun kommer i gang er det dejligt hun vil bidrage med lidt her.

Du skal bruge: Sort og hvidt glanspapir, saks, kniv, brun tusch.

Fremgangsmåde:
Klip først den sorte og hvide del af hjertet ud. Flet hjertet.
Farv med den brune tusch, de brune områder markeret med stiplede linjer. Brug billedet som reference.
Klip de små dele i sort og hvidt glanspapir og lim på det flettede hjerte. Brug billedet som reference.
Lim hanken på.

4 kommentarer:

  1. GUD det er sørme da en sjov udgave af det klassiske julehjerte :-) Fantastisk!!!

    SvarSlet
  2. århhh en sød lille hunni:)

    SvarSlet
  3. Det er altså et ret så sødt hjerte!!!

    SvarSlet
  4. Det var da det sødeste julehjerte jeg nogensinde har set !!

    SvarSlet