Pages - Menu

tirsdag den 27. december 2011

Giveaways made easy

Kort efter jeg lancerede den seneste giveaway faldt jeg over en fantastisk widget, som er perfekt til at afholde giveaways. Den gør det muligt at deltage med flere lodder, uden et vanvittigt tællearbejde, og holder i det hele taget styr på deltagerne. Glæder mig til at afprøve den til næste giveaway. Indtil da ville jeg bare anbefale den til jer andre:-)

Find Rafflecopter her.

Billedet er fra en lille test jeg lavede. Man kan selv indstille hvordan og hvor mange lodder der kan deltages med, hvor lang tid konkurrencen kører og selvfølgelig hvad man kan vinde. Når en læser vælger at deltage skriver de navn og mailadresse i et felt og krydser derefter af hvor mange lodder de deltager med. Det er altså smart. Skal lige finde ud af hvordan man kan lægge widgeten i sidebaren, da jeg indtil videre kun kan lægge den i en blogpost.

4 kommentarer:

  1. Ihh hvor smart! Tusind tak frdi du lige deler med os andre :D

    SvarSlet
  2. Det lyder effektivt. Tror du ikke hyggen med at tælle sig frem til vinderen forsvinder, samt angsten for at tælle forkert.
    Men smart det er det altså også. Jeg holder øje med dig og dine fremskridt og ser om jeg vil bruge den i min næste give away.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Tak!
    Det må testes ;)

    http://the-knitting-bee.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Lis: Uha nej - jeg er glad for at slippe for at tælle og være bange for at tælle forkert:-)

    SvarSlet