Pages - Menu

mandag den 26. december 2011

Januar giveaway

Gaveregnen er ikke helt slut endnu... Klematis har netop udsendt en ny flot strikkebog, som jeg udlodder 31. januar. Bogen hedder 'Naturlig Strik' og indeholder rigtig mange gode opskrifter - fra det helt enkle til det mere avancerede. I det hele taget en rigtig flot bog i lækkert tryk og med flotte billeder. Alt er strikket i økologisk uld og holdt i lyse nuancer.

For at deltage skal I blot skrive en kommentar herunder. I er meget velkomne til at dele linket på jeres blogs eller Facebook, men det giver ikke ekstra vinderchancer.

Håber I er mange der vil deltage:-)

140 kommentarer:

  1. Jamen så vil jeg da smide det først lod i puljen, for den ser da meget spændende ud :-)

    Glædelig jul

    SvarSlet
  2. WOW Klematis er et "farligt" forlag, for jeg har godt nok brugt en del penge på deres bøger :o)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også rigtig gerne deltage om denne bog. Godt nytår. KH. Lene

    SvarSlet
  4. Jeg kommenterer gerne "sikken en skøn bog" Vil meget gerne vinde den. God bag jul til dig ;)

    SvarSlet
  5. Stod og savlede over den da den landede i butikken, men pengepungen sagde desværre nej, men nøj hvor ville jeg elske at eje den bog..
    KH Micha

    SvarSlet
  6. Wow, den bog ser lækker ud :o
    Den vil jeg godt nok gerne vinde

    SvarSlet
  7. Den bog ser spændende ud... den ville jeg gerne have hjem og kigge igennem og strikke efter

    SvarSlet
  8. Neeejh, den bog ser rigtig spændende ud. Den gad ejg godt nærlæse. :-)

    SvarSlet
  9. Jeg vil helt klart gerne være med - håber på jeg er heldig ;O)

    SvarSlet
  10. Det lyder som en rigtig lækker bog! Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  11. Åh - den vil gøre stor glæde - Jeg deltager gerne :) Vh Dorte

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  13. Vil gerne deltage :-)
    Linda, neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  14. IHH, hvor vil jeg gerne være den heldige vinder, af den skønne bog. :-)

    SvarSlet
  15. Jeg vil da meget gerne deltage i jagten på denne skønne bog
    Godt nytår til dig & dine kære
    Kærligst Ulla

    ullas@sannej.dk

    SvarSlet
  16. Den ser spændende ud. Jeg vil gerne deltage :-)

    SvarSlet
  17. Dejligt vil gerne være ejer af den flotte bog

    SvarSlet
  18. Sikke en dejlig bog - jeg er med!

    Kh
    Anna (LaRaLiL)

    SvarSlet
  19. Jeps, jeg er også med! Har snart hørt nogle roser om den bog rundt omkring ;-)

    SvarSlet
  20. Det ville da være den bedste forsinket julegave.

    SvarSlet
  21. Er klart med, den ville være skøn at læse i :)

    SvarSlet
  22. Ih hvor ser den lækker ud! Jeg er med!

    SvarSlet
  23. Den ser så rar ud. Kunne godt tænke mig at lære den nærmere at kende.

    SvarSlet
  24. Uhh, jeg vil også være med :)

    SvarSlet
  25. Jeg vil meget gerne deltage!

    SvarSlet
  26. Den kunne jeg godt tænke mig - jeg er med :-)
    mh@youseeme.dk

    SvarSlet
  27. Jeg vil meget gerne deltage. Den ser godt nok lækker ud! :-)

    SvarSlet
  28. Wauw den bog vil jeg smadder gerne eje. :-)

    SvarSlet
  29. Bogen ser spændende ud, den vil jeg gerne vinde.
    Godt Nytår:0)

    SvarSlet
  30. Nøj den gad jeg godt vinde :0)

    SvarSlet
  31. Det ser ud til at være en rigtig skøn bog - deltager rigtig gerne:-)

    SvarSlet
  32. Hvor er du bare sød, sådan at udlodde den helt nye bog i en give away, jeg deltager gerne.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  33. Åh- den vil jeg godt nok gerne vinde! Jeg er fluks med!
    Kh Katrine

    SvarSlet
  34. Øj, den gad jeg godt vinde. Jeg er med ;-)
    Lisbeth

    SvarSlet
  35. Den ville jeg super gerne vinde!!!

    SvarSlet
  36. wauv,den bog måtte da gerne finde vej til mig

    SvarSlet
  37. Den ser lækker ud! Hååååber at vinde den!

    SvarSlet
  38. Juhuuu, endnu en fantastisk strikkebog!

    Jeg vil meget gerne være med:)

    fablefant@yahoo.dk

    SvarSlet
  39. Jeg siger tak for tilbudet - og er med ;-)
    Jytte B

    SvarSlet
  40. Endnu en tidsrøver, men en go én af slagsen :) Jeg er frisk :)

    SvarSlet
  41. Har kun hørt godt om den - så den må da gerne bo hos mig

    SvarSlet
  42. Den bog ser superspændende ud. Jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  43. Uh, jeg håber at jeg vinder den, det var den eneste ting jeg ønskede mig til jul og den eneste ting der ikke lå under træet. Måske jeg er heldig her? :)

    SvarSlet
  44. Jeg har smugkigget og den bog ser spændende ud - jeg håber :-)

    SvarSlet
  45. Den ser rigtig spændene ud, den ville jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  46. Ej hvor er det bare en lækker præmie! Den bog vil jeg nyde at få mine hænder i. Krydser alt hvad krydses kan. :)

    SvarSlet
  47. Den vil jeg gerne vinde:-)

    SvarSlet
  48. Hvor ser bogen bare fin ud - håber jeg bliver den heldige vinder! Den kan sikkert give inspiration til nye strikke-projekter :)

    Karen

    SvarSlet
  49. Jeg vil også gerne være med!

    Har du i øvrigt set min giveaway?

    http://frkfogh.blogspot.com/2011/12/giveaway-2.html

    SvarSlet
  50. hvor ser den bog lækker ud, jeg vil da også gøre lidt for at få et lod, det kunne være godt med lidt inspiration til tidsfordriv i det sidste halve år af min barsel.

    Titti

    SvarSlet
  51. wau - det ville være fantastisk at vinde den - så ville jeg strikke nogle af de opskrifter med min svigermor :)

    SvarSlet
  52. Jeg stod netop og forelskede mig i den under juleindkøbene, jeg ville elske at vinde den.

    SvarSlet
  53. Den bog gad jeg godt eje - håber jeg vinder den :o)

    SvarSlet
  54. Det er en bog, jeg godt kunne tænke mig at eje :-)

    SvarSlet
  55. Den vil jeg meget gerne vinde!

    SvarSlet
  56. Hej. Hvor er det sødt af dig. Jeg vil bestemt gerne være med. Knus Lilian

    SvarSlet
  57. Åhh, den må gerne komme hjem til mig, den lækre bog. Jeg har "snyde-bladret" og er solgt.

    SvarSlet
  58. Lige en bog for mig, hvis nytårsforsæt er at være mere kreativ:)

    SvarSlet
  59. Det ser bestemt ud til at være en dejlig bog, den kunne godt finde hjem til mig.

    SvarSlet
  60. Jaah, den vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  61. Den bog kunne da godt lokke mig igang med at strikke :o)

    Pia

    SvarSlet
  62. Sådan en flot bog med fint strik ville jeg gerne vinde.
    Anne

    SvarSlet
  63. Jeg elsker at strikke, så jeg vil da blive meget glad for at vinde denne bog;-)

    SvarSlet
  64. Den bog ser da bare rigtig spændende ud. Håber jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  65. Uh, den vil jeg da rigtig gerne vinde! Den ser meget fin og inspirerende ud.

    SvarSlet
  66. Jeg vil mægtigt gerne være med :)
    Godt nytår!

    Kh Julie

    SvarSlet
  67. Den er bare SÅÅÅÅ fin - den vil jeg virkelig gerne have :-)

    SvarSlet
  68. Den ser rigtig spændende ud :)

    Godt nytår! :)
    malene@teamgammeltoft.dk

    SvarSlet
  69. Jeg vil elske at vinde denne bog. Jeg håber på lidt held.

    Godt nytår. Kh Mette

    SvarSlet
  70. Godt Nytår.....Ser ud til at være en rigtig spændende bog.....man har jo lov til at håbe :)

    SvarSlet
  71. Jeg vil også gerne være med! :)
    Godt Nytår!

    SvarSlet
  72. Fin fin bog - jeg er også med! Godt nytår :-)

    SvarSlet
  73. Jeg vil meget gerne pryde samlingen med denne fine bog

    kh Laura

    SvarSlet
  74. Jeg har nu hæklet i to måneder, hvilket allerede har resulteret i en stor produktion, så hvorfor ikke kaste mig over strikningen. Det vil da være den perfekte anledning :) Godt nytår :)

    SvarSlet
  75. Sikke en lækker præmie! Har hørt godt om den bog. Vil gerne deltage. :)

    SvarSlet
  76. Sikke en lækker præmie :-)
    Jeg vil meget gerne være med.
    Majbritt

    SvarSlet
  77. Jeg vil også gerne forsøge mig og håber heldet er med mig.

    SvarSlet
  78. Har hørt SÅ meget godt om den bog - dén må meget gerne blive min ;o). Er blevet vildt glad
    for at strikke/hækle igen - efter flere års pause.
    annette.boggild@gmail.com

    SvarSlet
  79. Har aldrig hørt om den bog, men den ser interessant ud. Er også kommet i gang med strikkeriet efter mange år uden:-) Så jeg vil også gerne være med i din give away;-)

    SvarSlet
  80. Det er altid godt med nye hobbybøger så jeg deltager da.
    Jeg har desuden lige investeret i dine 2 hæklede dyr, så dem glæder jeg mig til at skulle igang med:)

    SvarSlet
  81. Den ser dejlig ud - jeg er med

    SvarSlet
  82. Super lækker blog altid en fryd at se dine indslag og jeg deltager meget gerne i din give away :-)

    SvarSlet
  83. Den ser rigtig spændende ud! Den vil jeg rigtig gerne vinde!
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  84. Jeg kan virkelig godt lide denne bog, og nyder at læse din blog. Det giver mig mange ideer til mit håndlavede. Jeg håber, at jeg kan vinde den digitale af bogen (ebook), fordi jeg kom fra Asien, og håndværk bøger i mit sted er meget sjældne . Min e-mail: ntph99@gmail.com.. . Tak så meget. Undskyld for mit ord. Jeg er nødt til at bruge Google Translate.

    SvarSlet
  85. Hello!

    Wonderful giveaway!
    I hope that I win :)

    -MINTSU-

    SvarSlet
  86. Se den bog gad jeg da godt vinde, har stået i boghandlen og luret, og det ser rigtig lækkert ud :-)
    vickypigen@ofir.dk

    SvarSlet
  87. Jeg krydser fingre og håber på lidt held, for den vil jeg rigtig gerne vinde!
    Hilsen Camilla B. Kirkegaard
    cbk@cbk.dk

    SvarSlet
  88. Jeg elsker at strikke! Virkelig godt præmie, jeg vil helt sikkert gerne deltage!

    Katrine // Snomme.blogspot.com

    SvarSlet
  89. den skønne bog kunne jeg godt tænke mig, så prøver lykken:)

    SvarSlet
  90. Skøn bog.... den ville blive godt brugt hos mig...

    SvarSlet
  91. Jeg håber bare så meget, at jeg er heldig:) hilsen karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  92. Den bog vil jeg rigtig gerne vinde, så jeg må bare prøve lykken.
    Mange hilsner
    Anette

    SvarSlet
  93. Jeg er helt klart med :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  94. den vil jeg meget gerne være med på
    mvh Mona
    dqpage.blogspot.com

    SvarSlet
  95. Uhh, jeg har hørt meget godt om den bog, så jeg vil naturligvis gerne være med :-)

    SvarSlet
  96. Så lige på den bog i boghandlen forleden dag.
    Den vil jeg da meget gerne vinde. Det ville jo være ikke mindre end fantastisk.
    Hilsen Louise
    designbydalkaer.blogspot.com

    SvarSlet
  97. Den vil jeg rigtig gerne se nærmere på :)

    SvarSlet
  98. Jeg vil meget gerne deltage! :)

    SvarSlet
  99. Lige på falderebet vil jeg også gerne deltage :)

    SvarSlet
  100. Jeg vil da meget gerne være med ;0)

    SvarSlet
  101. Orv en fantastisk præmie. Vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  102. Ja tak, den ville være dejlig at vinde:-)
    Rikke

    SvarSlet
  103. Jeg vil også gerne være med :-)

    Mvh.,
    Stine

    stineisaks@hotmail.com

    SvarSlet
  104. Den vil jeg meget gerne vinde. Så jeg håber jeg er heldig :)

    SvarSlet
  105. Hovsa jeg kan da vidst godt lige nå at være med - den ser ret lækker ud den bog og må meget gerne komme herhjem! :D

    SvarSlet
  106. Uh, den ser fin ud den bog :) Den vil jeg godt nok gerne eje :)

    SvarSlet
  107. Jeg deltager gerne, da det er en meget lækker bog.

    SvarSlet
  108. Den bog vil jeg meget gerne have hjem til mig, krydser fingre for at jeg vinder :o)

    SvarSlet
  109. Uhh vil meget gerne vinde!

    SvarSlet
  110. Vil gerne deltage :-)
    Regina
    (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  111. Jeg vil gerne være med:)

    SvarSlet
  112. os mig os mig, håber jeg vinder, ser spændende ud.

    SvarSlet
  113. Jeg vil gerne deltage, og jeg håber jeg vinder!

    SvarSlet
  114. her på falderebet... jeg er med!!!

    SvarSlet
  115. Må hellere skynde mig at melde mig- dén bog er bare for lækker og lige noget for en strikker som mig. Knus

    SvarSlet
  116. Jeg vil meget gerne deltage
    Mvh Maja
    i_love_emu@hotmail.com

    SvarSlet
  117. jeg vil også lige hoppe med her :)

    SvarSlet
  118. Lækker bog. Den vil jeg mægtig gerne vinde ;-)

    SvarSlet
  119. Lige noget for mig, er helt klart med 8-)

    Lisbeth

    SvarSlet
  120. Står lige og skal i gang med et nyt projekt... dejlig bog, den ville jeg gerne eje.
    Kh.
    Anja

    SvarSlet
  121. Hvor dejligt, vil helt klart gerne være med.

    SvarSlet
  122. Wauw en fin gave! Den er jeg med på :)

    SvarSlet
  123. jeg skal da også lige nå at være med - sikke en skøn bog :-)
    Kh mette
    mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet
  124. Håber jeg lige kan nå at være med.
    Held til mig .
    VH Kirsten (kykke@tdcadsl.dk)

    (kopieret fra anden post)

    SvarSlet
  125. Jeg vil også gerne deltage.
    Vh Louise

    SvarSlet
  126. Jeg trodde jeg allerede hadde slengt meg med, men jeg finner ikke navnet mitt, så jeg slenger meg med nå - sånn i siste liten! Jeg vil gjerne være med! :)

    SvarSlet