Pages - Menu

søndag den 18. december 2011

18. december - kagemænd

Kagemanden her kan selvfølgelig pyntes på flere forskellige måder. Jeg har ladet mig inspireret af kagemanden fra Shrek - den er rigtig sød synes jeg.

Du skal bruge: Brun, hvid, rød og blå filt. Hvidt mini-zigzagbånd. Lim, nål og tråd.

Fremgangsmåde: 1: Kopier skabeloner og klip alle dele af filt. Klip 2 kroppe og én af hver af de andre dele. 2. Læg zigzagbåndet om arme og ben og lim fast på bagsiden med en lille smule lim. Sy kroppens 2 dele sammen med tungesting. 3. Lim øjne, mund og knapper fast på kroppen.



3 kommentarer:

  1. Hvor er han dog bare kær - sådan en må jeg da forsøge at lave..... Tak fordi du delte ideen med os :o)

    SvarSlet
  2. endnu en flot juleting :) du er fantastisk og 1000 tak fordi du deler.
    Jeg får sjældent skrevet, men er altid inde og kigge :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin! :) Hvor er du god til at finde på :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet