Pages - Menu

lørdag den 6. august 2011

30 uger...


Er nu 30 uger henne og kan så småt mærke på fysikken at det er blevet hårdere at bevæge sig. Jeg synes alligevel maven er temmelig stor, så jeg er spændt på hvor meget den kommer til at vokse over de næste 10 uger - og hvor længe endnu jeg kan passe mit tøj (bukser kan jeg kun passe hvis jeg åbner dem hver gang jeg sætter mig). Håber virkelig at jeg fysisk kan fortsætte med at ha' det som jeg har det nu, men det bliver nok svært når maven og de ekstra kilo tynger mere.

På mandag skal jeg starte på arbejde. Det bliver lidt sjovt at se hvad eleverne siger når maven af og til er helt levende fordi den lille rumsterer rundt derinde. Jeg skal kun være på arbejde 2 uger inden min barsel starter, så jeg har lidt svært ved at sætte mig op til det. Derefter starter jeg til vandgymnastik for gravide, hvilket jeg glæder mig meget til.

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en smuk smuk mave :) Kan godt forstå det er svært at tage sig sammen til arbejdet, når du kun har to uger tilbage.. Jeg ville have det præcis på samme måde!

    Held og lykke med det hele og pas godt på dig selv og maven ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin.. og det går altså pludselig stærkt... er de 31 uger i morgen og synes godt nok også det er ved at være besværligt at være til.. Har bandet et par gange over hvorfor hunde dog ikke kan samle deres lort op selv :p

    Det er også lidt af en straf sådan at skulle på arbejde for 2 uger.. Skal selv på skole 3 uger fra d. 14. august.. :/

    SvarSlet
  3. Sikke en fin mave :) Og godt du har vandgymnastikken og se frem til :)

    SvarSlet
  4. Du er bare så flot :) De 2 uger er hurtigt passeret.

    SvarSlet
  5. Tak:-D Jeg tror også de 2 uger går vildt hurtigt, men jeg er ikke vant til at starte op så uforberedt, men der har ikke været noget jeg ku' gøre. Har først lige fået skema.

    SvarSlet
  6. Sikke en flot mave du har - og ja maven begynder også at være lidt i vejen her, hvor jeg er i uge 32.

    SvarSlet
  7. Sikke en fin mave:) Og tillykke med omstændighederne - den 'nyhed' har jeg fuldstændig misset...Spændende tid du går i møde!

    SvarSlet