Pages - Menu

mandag den 22. august 2011

Nye klistermærker



Har lige fået nogle fine klistermærker hjem, med bloggens adresse og min mail. De skal sættes på prissedler og cellofanposer til markedet på Danmarks Designsskole. Så skal jeg bare have lavet nogle flere ting, for det er ikke blevet til så meget på det sidste.



Jeg er helt vild med hvordan det ser ud med de små figurer i pose og med klistermærke på - det bliver bare mere prof. Jeg mangler nogle poser i lidt større størrelse, men forsendelsen på de steder jeg har set på nettet er for dyr. Hvis der er nogen der kender et godt sted i Kbh må I meget gerne skrive.

4 kommentarer:

  1. Det ser altid så godt ud, når "ting" kommer i poser :)
    Hvornår er der marked på Danmarks Designskole?

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare mere cool ud, når der er små klistermærker på :o) Må man spørge, hvor du har fået dem lavet henne? :o)

    SvarSlet
  3. Der er marked d. 10. sept. på Philip De Langes Allé 10. Jeg har prøvet at finde en plakat for markedet, så jeg kunne reklamere lidt for det, men uden held.
    Klistermærkerne er fra logiprint og til den bedste pris jeg ku' finde.

    SvarSlet