Pages - Menu

torsdag den 18. august 2011

BM2011 GIVE AWAY


I anledning af boys month og mine nylig rundede 200 læsere, besluttede jeg mig for at holde en lille give away, som trækkes ved månedens udgang.
Præmien er en bil hæklet i økologisk uld med fyld af skumgummi. Bilen kan pive når man trykker på den og måler ca. 10 cm i højden.

Reglerne er som følger:
1 lod: 1 kommentar
2 lodder: 1 kommentar+fast læser
3 lodder: 1 kommentar+fast læser+link på egen blog (brug gerne billedet)

Husk at skrive i kommentaren hvor mange lodder du er med på.

Håber der er mange der vil være med - uanset om man har drenge eller piger:-)

52 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :) Tillykke med de 200 læsere - Bilen er super sød :)

    SvarSlet
  2. Den er meget sød, den bil. Tillykke med dine mange læsere.

    Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  3. 2 lodder til mig - hvis jeg vinder skal den være til mit lille nye gudbarn.


    x

    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  4. Åhh elsker dine hækleting. :-)

    Tillykke med de 200 og vil meget gerne deltage med 3 lodder. :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er med, 2 lodder :) Hvor er den flot!

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 3 lodder.... :o)

    SvarSlet
  7. De er så fine de biler - jeg er med på 2 lodder :D

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med de 200, flot tal.
    Er med på 3 lodder,kender en lille dreng som vil elske din fine bil.

    SvarSlet
  9. Ej, hvor skønt - jeg får nemlig ikke selv hæklet sådan en fin bil. 3 lodder tak :-)

    SvarSlet
  10. Je vil gerne deltage med 2 lodder. :-) Den er så fin! :-)

    SvarSlet
  11. Tillykke med "seertallet" ønsker mig 2 lodder :)

    SvarSlet
  12. Jeg deltager gerne med 2 lodder! Tillykke med de mange læsere

    SvarSlet
  13. Sikke en fin bil - den vil både min pige og min dreng kunne bruge:) Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  14. Klart jeg er med. 2 lodder. Og sikke en fed give away.

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  16. Selvfølgelig er jeg med ! Og hopper straks med på lodtrækningsvognen med 3 lodder.... Hvor er den bare skøn, den bil....er sikker på den kunne vække stor jubel herhjemme. Lene´S

    SvarSlet
  17. Halløjsa jeg er med på 2 lodder. klem Like Mormor

    SvarSlet
  18. Så fin Give Away! 3 lodder til mig tak ;)
    Julie

    SvarSlet
  19. Tillykke med de 200 læsere. Jeg vil gerne være med på 2 lodder:)

    SvarSlet
  20. Ej hvor er det en fin bil :)
    2 lodder til mig :)


    Jeg har lagt et link til din give away.
    Hvis du afholder andre give aways, er du meget velkommen til at tilføje dem til min side her: GiveAwaysDK

    Jeg vil blive rigtig glad hvis du vil deltage i min giveaway hvor du kan vinde bogen Førstehjælp til fantasien

    SvarSlet
  21. Hej Maja,

    Tak for din gode inspiration! Jeg vil gerne være med - 2 lodder til mig :o)

    Er sikker på, at min dreng i maven vil blive glad for bilen :o)

    /Lea

    SvarSlet
  22. tror godtnok mit barnebarn ville blive vild med denne bil, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  23. 2 lodder tak :) Mine sønner ville blive ellevilde :)

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne deltage med 1 lod - hvor er den bare fin. :)

    Mvh Susan

    SvarSlet
  25. Hvor er den fin! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  26. Den er bare super fin!
    Hvad har du puttet inde i for at den kan pive???

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (fadst læser + kommentar).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  27. Nåååh den er fin. To lodder til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  28. Hvor er den bare cool :o) Jeg er med, med 3 lodder -s-

    SvarSlet
  29. Uhh, jeg er med på 2 lodder! :)

    SvarSlet
  30. Tak for de søde kommentarer:-) Pivelyden kommer fra en såkaldt 'quitscher' (?!), som kan købes hos Frau Tulpe

    SvarSlet
  31. Jeg vil rigtigt gerne være med, med 3 lodder.

    SvarSlet
  32. Jeg har en dreng der ville elske at lege med den fine bil :o)
    Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder - tak :o)

    SvarSlet
  33. Hej, jeg har lige fundet din side!!! ALT for sent! Super side du har! Er lige blevet mor til Maya i vinters og fik din bog i morsdagsgave, og nu kan jeg slet ikke vente til din nye bog kommer : ) Glæder mig til at se hvad du har fundet på!
    Kan jeg komme på med 3 lodder hvis jeg smider din side på Facebook???
    : ) : )
    Hilsen Marie

    SvarSlet
  34. hello
    please enter my name
    3 lodd
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  35. Gjortsvang: Dejligt du er glad for bogen. Jeg kan dårligt lave om på reglerne her midt i det hele, men jeg må da lige overveje det med facebook til min næste giveaway, for det er da en god idé:-)

    SvarSlet
  36. Hold da op den er fin. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  37. Den da bare rigtig fin.. Vil gerne deltage med 3 gode lodder :)
    Tanja - Ajnat.dk

    SvarSlet
  38. skøn bil - 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  39. Deltager med 2, da jeg ej bruger min blog, så ingen ville nok se det, men linker på facebook :-)
    Fantastisk giveaway!!

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  41. Sikken en smart bil ! Deltager gerne med 1 lod :)

    SvarSlet
  42. Ih, hvor er den sød :) Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  43. jeg mener ikke jeg har nået at melde mig til, men vil rigtig gerne lige være med på 2 lodder :D

    SvarSlet
  44. jeg vil rigtig gerne være med på to lodder :)

    SvarSlet
  45. Jeg vil også gerne være med, med to lodder.
    KH Jytte

    SvarSlet
  46. Jeg snupper lige 2 lodder på falderebet :-)

    SvarSlet
  47. Er gerne med på 2 lodder tak. Den er da for lækker, den bil :-)

    SvarSlet
  48. er med på en lod.

    vh Maria

    SvarSlet