Pages - Menu

torsdag den 11. august 2011

Sanselegetøj


Jeg har fået hæklet et par gulerødder med en blanding af vat og larmende cellofan indeni - man kan ikke lade være med at trykke på dem, og de er selvfølgelig børnesikret så de kan bruges som sanselegetøj.
Jeg kan ikke selv lade være med at stå at trykke på legetøjet som knaser oppe i Ønskebørn. Har dog ikke helt kunne gennemskue hvad der var indeni, så jeg måtte klippe et lille dyr op for så at opdage, at det er ganske almindelig cellofan (omend en særlig larmende slags).

3 kommentarer:

  1. he he, jeg har også tit tænkt på hvad det er de putter i der knaser. Jeg har kigget lidt i stofbutikker og så er det bare så simpelt at det er cellofan som det jo også lyder som;-)

    SvarSlet
  2. Ah selvfølgelig...tak for tippet jeg må straks igang med at afprøve det :D

    SvarSlet
  3. Sikke en god ide!!!
    Jeg vil lige rose alle de ting, som du laver - de er så søde!!!
    Jeg faldt over din bog på biblioteket, og et par dage senere stødte jeg også på din blog, så nu følger jeg med her :-)

    SvarSlet